FAQ

Vanliga frågor?

Hur lång leveranstid har ni?

– Beställ innan klockan 12.00 och du har din leverans dagen efter.

Kan jag hämta produkter hos er?

– Ja, säg till innan vid beställning så löser vi det.

Jag vill returnera en produkt, hur gör jag?

– One Office erbjuder vår nöjdhetsgaranti, vilket innebär att du som kund alltid har rätt till att returnera dina produkter om du tycker att informationen inte stämde eller att du helt enkelt inte är nöjd med din produkt! Inom 5 arbetsdagar kan du göra en retur på din produkt om du inte skulle vara nöjd. Sedan gäller givetvis den angivna garantin. Skulle du som kund däremot beställa fel vara måste vi tyvärr ta en returavgift för detta.

Hur beställer jag?

– Via telefon, personliga besök, webshopen, chatten eller via mail. Valet är ditt!

Vad gör jag om en vara är trasig vid leverans?

– Då ringer du direkt till din säljare och skicka gärna en bild på din trasiga produkt till oss.

Vad händer vi sen inbetalning?

– Vid sen inbetalning debiteras en påminnelseavgift om 75kr. Påminnelse nr 2 kommer efter 5 arbetsdagar om 75kr därefter lämnas ärendet över till inkasso.

Regler för återlämning av hyrobjekt såsom kaffemaskiner och kopiatorer?

– I enligthet med avtal hos den ansvariga uthyraren fakturerar vi en summa för att hålla vår del av avtalet som vi sedan debiterar kund.

Återhämtning av maskin fr. 2000 kr.
Rekonditionering av maskin beroende på skick samt storlek fr. 1500 kr

Kan ni leverera till hela Sverige?

– Ja, vi levererar idag till företag i hela världen!

Vad har ni för uppsägningstid på era tjänster?

– Vi väljer att inte ha någon uppsägningstid på våra kontorstjänster om inget annat avtalas. Däremot på våra städtjänster har vi som standard 6 månader uppsägningstid om inget annat avtals mellan parterna då vi projektanställer städare efter olika typer av projekt. Samt frukt då vi alltid planerar våra fruktleveranser 1 månad framåt behöver vi uppsägning 30 dagar innan sista leveransen.

Gäller detta även entrémattor?

– Vid mattor utan logga gäller 3 månaders uppsägningstid. Vid logomattor gäller 36 månader med förlängning löpande i 12 månader.

Hjälper ni till med montering utav möbler, tavlor, hyllor etc?

– Ja självklart. Antingen kommer vi överens om ett fast pris på jobbet eller så arbetar vi med s k ”Löpande monteringskostnad” där ni debiteras per/timme samt för material & tillbehör.

Kan jag välja kontaktperson hos er?

– Absolut. Du hittar alla vi som jobbar på One Office under ”Personal”.

 

Fler frågor: info@oneoffice.se eller chatta med oss direkt!

Nyheter

Vi är rikstäckande!

Vi är överallt

One Office

Minos väg 9
134 44, Gustavsberg
Tel: 08-515 11 890
Öppet: Vardagar 08:00 - 17:00
Webshop: Dygnet runt
Hemsida: http://www.oneoffice.se
Email: info@oneoffice.se
BG: 193-2581
Org.nr: 556935-6537

Vi innehar F-skattsedel!